Мектептегі әдістемелік қызметтің құрылымы
Мектепте мұғалімдер үш түрлі технологиямен жұмыс істейді.
№ |
Технологияның аты |
Қолданатын мұғ.саны |
Деңгейі |
||
Оқып үйрену |
Бастап қолдану |
Толық қолдану |
|||
1 |
М.М.Жанпеисованың «Модульдік оқыту технологиясы» |
25-41 % |
3 |
10 |
12 |
3 |
Сын тұрғысынан ойлау және жазуды дамыту жобасы (PWSТ) |
30-51% |
5 |
10 |
15 |
4 |
Дамыта оқыту технологиясы |
6-10% |
1 |
1 |
4 |
|
Барлығы |
61-100% |
9-15% |
21-34% |
3-51% |
2009-2010 о.ж. бойынша қалалық өткізілген семинар, байқау, олимпиада және т.б. іс шараларға пән мұғалімдерінің қатысуы туралы ақпарат.
№ с\р |
Өткізілген іс-шаралар |
Іс-шараға қатысқан мұғалімдердің аты-жөні |
Мерзімі |
Нәтижесі (қала,область) |
3 |
Қазақ мектептері арасындағы ең үздік орыс тілі пәні мұғалімі сайысы |
Зейнолданова Б.А |
Қараша 2009 |
3-орын (қала) |
4 |
«Жыл мұғалімі -2010» |
Мұхаметқалиева М.Қ
|
2009-2010оқу жылы |
2-орын (қала) |
8 |
Дамыта оқытудың зерттеуші мұғалімі |
Нұрғазина г.М |
Ақпан 2010 |
3-орын (қала) |
9 |
Қалалық ғылыми практикалық конференция |
Дарыбаева Р.Қ Мұхаметқалиева М.Қ Төреханова Ж.Т Чуматанов А.М Ахметова Х.Б Жиенбаева Д.Б |
Наурыз 2010 |
Алғыс (қала) |
11 |
Жұмажанова Асель Тұрысбековна |
СТО |
Қалалық «Үздік мектепалды тәрбиешісі» |
3-орын |
12 |
Жас мұғалімдер мектебі «Ақпараттық технолия және тарих сабақтары» Кадирова А.Ш |
Қазан,2009 |
Тарих пәнінің жас мұғалімдеріне |
Іс-тәжірибе тарату |
13 |
«Дүниетану және технология сабақтарына экономика және қаржы сауаттылығын енгізу» Кадирова А.Ш
|
Қараша,2009 |
Қазақ және аралас мектептердің оқуісі меңгерушілеріне |
Семинар-практикум (қала) |
14 |
«Разнообразие подходов к установлению субъект-субъектных отношений в УВП» Кадирова А.Ш |
Желтоқсан, 2009 |
Оқу ісі меңгерушілеріне |
Методкеңес (қала) |
15 |
«Бастауыш сыныптардағы ұзартылған күн тобының жұмыс жүйесі» |
Желтоқсан, 2009 |
Қазақ және аралас мектептердің оқуісі меңгерушілеріне |
Семинар -практикум (қала) |
16 |
«Бағдарлы сыныптармен жұмыстағы мұғалім мен оқушы субъектілігін дамытудағы инновациялық технологиялардың маңызы»Кадирова А. |
Наурыз, 2010 |
Химия және биология мұғалімдеріне арналған |
Семинар (қала) |
17 |
«Конструирование урока на основе компетентностного подхода к организации образовательной деятельности учащихся и педагогов»Кадирова |
Сәуір,2010 |
Оқу ісі меңгерушілеріне |
Шығармашылық топтың ашық отырысы (қала) |
18 |
«Формирование ключевых компетенций учащихся экспериментальных классов по переходу на 12-летнее образование» Кадирова А.Ш |
Ақпан,2010 |
Облыстық эксперименттік мектептердің мұғалімдеріне |
Семинар/облыс/ |
|
КадироваАбдрахманова М.М Жиенбаева Д.Б |
Ақпараттық |
Қалалық «Үздік ОӘҚ» сайысы |
ІІ орын |
2010-2011 оқу жылындағы әдістемелік, тәжірибе-эксперименттік жұмыстың мақсаты:
Оқу-тәрбие үрдісіне құзыреттілік тәсілді енгізе отырып,мұғалім мен оқушының субъектілігін дамытуға бағытталған әдістемелік,тәжірибе-эксперимент жұмысының сапасын көтеру.
Міндеттері:
Ø Мұғалімдердің өзін-өзі дамытуын, бәсекеге қабілеттіліктері мен субъектілігін көтеруге бағытталған жұмыстардың жүйесін енгізу.
Ø Әдістемелік,тәжірибе-эксперимент жұмыстарының барысын психологиялық-педагогикалық диагностика және психологиялық қызметпен уақытылы қамтамасыз ету
Ø Оқыту сапасы және оқушы субъектісін көтеру мақсатында, мұғалімдердің инновациялық, ақпараттық технологияларды тиімді қолдануына мүмкіндік туғызу.
Ø Оқушлырдың интеллектуалдық деңгейін даытуға бағытталған пән бірлестігі мен жеке мұғалімдердің жұмысын жетілдіру.