Әдістемелік қызметтің
Мектептегі әдістемелік қызметтің
құрылымы
Мектепте мұғалімдер үш түрлі
технологиямен жұмыс істейді.
№
|
Технологияның аты
|
Қолданатын мұғ.саны
|
Деңгейі
|
Оқып үйрену
|
Бастап қолдану
|
Толық қолдану
|
1
|
М.М.Жанпеисованың «Модульдік оқыту технологиясы»
|
25-41 %
|
3
|
10
|
12
|
3
|
Сын тұрғысынан ойлау және жазуды дамыту жобасы (PWSТ)
|
30-51%
|
5
|
10
|
15
|
4
|
Дамыта оқыту технологиясы
|
6-10%
|
1
|
1
|
4
|
|
Барлығы
|
61-100%
|
9-15%
|
21-34%
|
3-51%
|
2009-2010 о.ж. бойынша қалалық
өткізілген семинар, байқау, олимпиада және т.б. іс шараларға пән мұғалімдерінің
қатысуы туралы ақпарат.
№ с\р
|
Өткізілген іс-шаралар
|
Іс-шараға қатысқан мұғалімдердің аты-жөні
|
Мерзімі
|
Нәтижесі
(қала,область)
|
3
|
Қазақ мектептері арасындағы ең үздік орыс тілі пәні мұғалімі сайысы
|
Зейнолданова Б.А
|
Қараша 2009
|
3-орын (қала)
|
4
|
«Жыл мұғалімі -2010»
|
Мұхаметқалиева М.Қ
|
2009-2010оқу жылы
|
2-орын (қала)
|
8
|
Дамыта оқытудың зерттеуші мұғалімі
|
Нұрғазина г.М
|
Ақпан 2010
|
3-орын (қала)
|
9
|
Қалалық ғылыми практикалық конференция
|
Дарыбаева Р.Қ
Мұхаметқалиева М.Қ
Төреханова Ж.Т
Чуматанов А.М
Ахметова Х.Б
Жиенбаева Д.Б
|
Наурыз 2010
|
Алғыс (қала)
|
11
|
Жұмажанова Асель Тұрысбековна
|
СТО
|
Қалалық «Үздік мектепалды
тәрбиешісі»
|
3-орын
|
12
|
Жас мұғалімдер мектебі
«Ақпараттық технолия және тарих сабақтары»
Кадирова А.Ш
|
Қазан,2009
|
Тарих пәнінің жас мұғалімдеріне
|
Іс-тәжірибе тарату
|
13
|
«Дүниетану және технология сабақтарына экономика
және қаржы сауаттылығын енгізу»
Кадирова А.Ш
|
Қараша,2009
|
Қазақ және аралас мектептердің оқуісі
меңгерушілеріне
|
Семинар-практикум
(қала)
|
14
|
«Разнообразие подходов к установлению субъект-субъектных отношений в
УВП» Кадирова А.Ш
|
Желтоқсан,
2009
|
Оқу ісі меңгерушілеріне
|
Методкеңес (қала)
|
15
|
«Бастауыш сыныптардағы ұзартылған күн тобының жұмыс жүйесі»
|
Желтоқсан,
2009
|
Қазақ және аралас мектептердің оқуісі
меңгерушілеріне
|
Семинар -практикум
(қала)
|
16
|
«Бағдарлы сыныптармен жұмыстағы мұғалім мен оқушы субъектілігін
дамытудағы инновациялық технологиялардың маңызы»Кадирова А.
|
Наурыз,
2010
|
Химия және биология мұғалімдеріне арналған
|
Семинар
(қала)
|
17
|
«Конструирование урока на основе
компетентностного подхода к организации образовательной деятельности учащихся
и педагогов»Кадирова
|
Сәуір,2010
|
Оқу ісі меңгерушілеріне
|
Шығармашылық топтың ашық отырысы (қала)
|
18
|
«Формирование ключевых компетенций учащихся экспериментальных классов по
переходу на 12-летнее образование» Кадирова А.Ш
|
Ақпан,2010
|
Облыстық эксперименттік мектептердің мұғалімдеріне
|
Семинар/облыс/
|
|
КадироваАбдрахманова М.М Жиенбаева Д.Б
|
Ақпараттық
|
Қалалық «Үздік ОӘҚ» сайысы
|
ІІ орын
|
2010-2011
оқу жылындағы әдістемелік, тәжірибе-эксперименттік жұмыстың
мақсаты:
Оқу-тәрбие үрдісіне құзыреттілік
тәсілді енгізе отырып,мұғалім мен оқушының субъектілігін дамытуға бағытталған
әдістемелік,тәжірибе-эксперимент жұмысының сапасын көтеру.
Міндеттері:
Ø
Мұғалімдердің өзін-өзі дамытуын, бәсекеге
қабілеттіліктері мен субъектілігін көтеруге бағытталған жұмыстардың жүйесін
енгізу.
Ø
Әдістемелік,тәжірибе-эксперимент жұмыстарының барысын
психологиялық-педагогикалық диагностика және психологиялық қызметпен уақытылы
қамтамасыз ету
Ø
Оқыту сапасы және оқушы субъектісін көтеру мақсатында, мұғалімдердің инновациялық,
ақпараттық технологияларды тиімді
қолдануына мүмкіндік туғызу.
Ø
Оқушлырдың интеллектуалдық деңгейін даытуға бағытталған
пән бірлестігі мен жеке мұғалімдердің жұмысын жетілдіру.
|